Nog 3 daagjes, spullen inpakken!

6 september 2017 - Haarlem, Nederland

Daar sta ik dan voor mijn kledingkast. Bijna een jaar weg, maar wat neem ik mee?
Gelukkig heb ik vandaag mijn nieuwe reistas van 90 liter binnen gekregen (echt mega groot ding), dus dat wordt al mijn kleding erin proppen en hopen dat het past. 1 ding is zeker ik zal het nodige geweld en lichaamsgewicht moeten gebruiken om mijn tas dicht te krijgen, want ik kan nu nog wel zeggen dat ik daar meer ervaring mee heb dan op kinderen passen ;)

Een tijdje later.......
Yessss tas is ingepakt en alles zit erin! Wilde mezelf al bijna een schouderklopje geven, totdat ik erachter kwam dat ik er 2,5 uur over heb gedaan :( Niet echt een wereldrecord voor deze wereldreis, maar heb genoeg tijd om daar nog aan te werken.
Ik heb hem zelfs dichtgekregen, maar vraag me niet hoe. Kwam er namelijk al vrij snel achter dat een tas toch moeilijker dicht te krijgen is dan een koffer. Op een koffer ga ik altijd lekker zitten en dat werkt prima als de rits aan de zijkant zit, maar op een tas gaan zitten als de ritssluiting aan de bovenkant zit, is niet echt handig en zit ook niet echt lekker.

Nu nog mijn handbagage inpakken en dan ben ik klaar voor zaterdag.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Barry:
    9 september 2017
    Fijne reis, veel geluk en plezier en ontdek voor jezelf en ons de Wereld
  2. Donna:
    9 september 2017
    Jaloers lot!!
  3. Henk:
    10 september 2017
    Lieve Char,wat een fantastische ervaring ga je tegemoet.