Bali 1ste dagje

11 september 2017 - Tibubeneng, Indonesië

Ja daar zit ik dan aan het ontbijt in Bali in een klein plaatsje genaamd Canggu. Het ligt dicht bij het strand en schijnt een echte surf plek te zijn. Miss dat ze daarom het hotel ook Koa d'surfers hotel hebben genoemd. Hier zal ik de komende 3 dagen zitten en vandaag start de trip met allerlei leuk activiteiten. Heb er heel veel zin in en ben benieuwd wie er allemaal in de groep zitten.
Voor degene die het nog niet wisten ik verblijf hier 11 dagen en daarbij doe ik een tour met een internationale groep leeftijdsgenoten. We zullen vanalles gaan doen en zien op dit nu al prachtige eiland.

Gister is de reisdag en het vele vliegen ook redelijk goed verlopen. Helaas ging de eerste vlucht wat minder dan verwacht. Had namelijk een stoel met extra been ruimte, maar ik zat daarbij wel bij zo'n stewardessen keukentje. Hier waren ze continue met die karretjes aan het rijden en mensen kwamen voorbij om naar de wc te gaan of om drinken te halen. Het was niet echt de beste plek om te kunnen slapen of relaxed te zitten. Ook werd ik nog even behoorlijk misselijk tijdens de daling, dus ook niet echt chill. Op Dubai Airport ging wel alles goed en mijn vlucht ging mooi op tijd. Deze vlucht naar Bali verliep prima. Was niet meer misselijk had een prima plek en kon eindelijk lekker slapen.

Bij aankomst op Bali kreeg ik weer een mooie stempel in mijn paspoort en na een 1 uur wachten had ik ook eindelijk mijn tas. Ook de chauffeur stond gelukkig nog netjes op mij te wachten en na een half uurtje rijden kwamen we eindelijk aan in het hotel. Het ziet er hier netjes en verzorgt uit en de kamer is ook erg mooi. Ik slaap wel samen met een ander meisje uit de groep op de kamer, maar dat wordt vast gezellig.

Groetjes uit Bali

1. Marleen van der Berg:
    11 september 2017
    Fijn dat je goed bent aangekomen! Lekker uitrusten van de reis en genieten! X
  2. Barry:
    11 september 2017
    Char je hebt er jaren lang voor gespaard en maanden lang naar toe geleefd, je wereldreis is begonnen, ervaar en probeer de andere culturen te begrijpen dan zal je deze reis nog intenser beleven
  3. Anita Guikema:
    11 september 2017
    Hoi Charlotte, leuk (èn voordelig😊) om op deze manier met je mee te reizen...veel plezier!
  4. Mams:
    Lieve schat!
    Zo ver bij ons vandaan en gelukkig toch dichtbij dankzij de App, je reisweblog en Skype! Wat was ik gisteren blij met je 1ste berichtje dat je goed was aangekomen in je hotel. Nou kanjer, nu onwijs genieten van een compleet nieuwe levenservaring in nog niet eerder bezochte prachtige landen. Hierbij ga je je horizon verbreden, andere leuke wereldburgers onmoeten en nieuwe vrienden maken. Ook zullen er wel eens dingen tegenzitten. Deze zullen je uitdagen om op een goede en creatieve manier op te lossen. Ik heb er alle vertrouwen in dat je dat gaat lukken!
    Heel fijn dat je ons op deze manier laat meebeleven. Doe verder voorzichtig, blijf bij jezelf en volg je intuïtie😅 Een hele dikke 💋 en knuffel 💜
  5. Helen..😇😇😘😘:
    11 september 2017
    Geweldig dat ik de mogelijk heid heb 👏🏻😂😇om je te volgen!!!!!
  6. Lautjee:
    11 september 2017
    Zooo gaaf! Ik ga alles volgen en ben nu al benieuwd naar alle verhalen die gaan komen :P

Dikke kus van mij <3
  7. Jacq&Ben:
    11 september 2017
    ....alweer maandagavond hier.... wat fijn dat we jouw grote reis een beetje kunnen meemaken; zeker zullen we je blijven volgen ! Enne.... wat staat die hoed jou toch leuk ! We wensen je van harte toe dat je gezond en wel en vooral blijvend geïnteresseerd in hoe je mede-wereldburgers vanuit hun achtergrond en cultuur hun leven leven. Wát een enorme schat aan (levens)ervaring ga jij nu verzamelen ! Geweldig avontuur !
  8. Henk:
    11 september 2017
    Lieve Char,Wat heerlijk dat je reis nu echt begonnen is.Het is fantastisch dat je heel veel nieuwe indrukken op mag doen.Geniet er lekker van lieve schat.Wij genieten hier mee van alle verhalen en foto's.Heel veel liefs van ons.
  9. Astrid:
    11 september 2017
    Hi lieve Char, fijn te lezen dat je goed bent aangekomen!
    Fijn al je belevenissen te lezen via je blog 😃
    Wij hadden hier vandaag een vreselijke regendag ☔️ En hadden een golftournooi...😬 Ook Frank en Barry deden mee 💪🏻
    Geniet jij maar lekker van het mooie weer.
    Tot snel 😘
  10. Charlotte:
    12 september 2017
    Bedankt voor alle leuke en mooie reacties. Fijn dat jullie mijn blog lezen, want er gaan nog vele verhalen volgen